چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای مرحله PKD 3 نفر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای مرحله PKD 3 نفر
چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای مرحله PKD 3 PatientsHow برای جلوگیری از دیالیز برای PKD مرحله 3 نفر؟ همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است، با این بیماری را بدتر می رود، پزشکان دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما در واقع، برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه آنها هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز است. دکتر آنلاین برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

چرا بیمار PKD با مرحله 3 بیماری کلیه هنوز شانس برای جلوگیری از دیالیز؟
PKD است با کیست های متعدد مشخص به طور عمده در توبول های کلیه در حال رشد، این کیست ها می توانید نگه دارید بزرگ، که ستم بافت کلیه اطراف و تغییر ساختار کلیه، پس از آن صدمه به کلیه اتفاق می افتد. با این بیماری را بدتر می رود، آسیب کلیه ضعیف قادر به حذف مایع و ضایعات محصولات اضافی از بدن است

با این حال، در مرحله 3 بیماری کلیه کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، با درمان مناسب آن بافت کلیه آسیب دیده را می توان به برخی از درجه معکوس شود.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟
همانطور که در بالا به عنوان زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه را بهبود ذکر شد، آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: